مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-27اجتماعي

نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در اردبیل دایر می شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل دایر می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل دایر می شود.

رضوان باقلاچی 5مرداد در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در اردبیل با اشاره به گلایه مردم استان اردبیل نسبت به نوع پوشش و نامناسب بودن برخی لباس ها با فرهنگ و اعتقادات اهالی اظهار کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل دایر می شود.

وی افزود: زمان آغاز به کار این نمایشگاه از روز 10 تا 13مرداد خواهد بود و در این نمایشگاه تولیدکنندگان، لباسهای شیک و متناسب با فرهنگ و اعتقادات منطقه را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

باقلاچی بیان کرد: در کنار عرضه لباس در این نمایشگاه سایر محصولات فرهنگی نیز عرضه میشود و برنامه های فرهنگی و کرسی های هم اندیشی با مشارکت دانشگاهها برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل اظهار کرد: لازم است رسانه های مجازی و صداوسیما نسبت به اطلاع رسانی زمان برپایی این نمایشگاه اقدام کنند تا مردم بتوانند از نمایشگاه بازدید و نیازمندی های خود را تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در اردبیل دایر می شود

نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در اردبیل دایر می شود