مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-28سياسي

شهادت امام حسین(ع) و اسارت خاندان ایشان دو روی سکه جهاد تبیین


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: شهادت امام حسین(ع) و اسارت خاندان ایشان دو روی سکه جهاد تبیین یعنی تلاش برای روشنگری و اصلاح گری است.

- به گزاری خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش گفت: امروز مصادف با عاشورا و حادثه کربلاست و روزی که امام حسین(ع) در اوج جنگ به نماز جماعت می ایستند و عده ای پیش مرگ ایستاده و در راه برقراری نماز جماعت در میدان جنگ شهید می شوند که این جایگاه نماز و نماز جماعت است و این پیام را دارد که باید به نماز و برپایی نماز جماعت اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: ماجرای کربلا و نهضت امام حسین(ع) دارای دو بخش است که بخش اول از آغاز ماجرا تا امروز و هنگام شهادت امام حسین(ع) و بخش دوم با اسارت خاندان ایشان شروع می شود که این دو روی یک سکه هستند آن هم سکه جهاد تبیین یعنی تلاش برای روشنگری و اصلاح گری است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: حرکت امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر، احیای دین، احیای سنت پیامبر و اصلاح در جامعه اسلامی بود و کاروان اسرا و آزادگان نیز همین مسیر روشنگری را دنبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت امام حسین(ع) و اسارت خاندان ایشان دو روی سکه جهاد تبیین

شهادت امام حسین(ع) و اسارت خاندان ایشان دو روی سکه جهاد تبیین