مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-30اقتصادي

طراحی غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان؛ تجلی مشتری مداری


رونیکس به عنوان یکی از متنوع ترین برندهای سازنده ابزار در بازار ایران، در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور خواهد داشت و میزبان علاقه مندان به صنعت ابزار و فعالان صنعت ساختمان خواهد بود.

- طراحی غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان؛ تجلی مشتری مداری رونیکس به عنوان یکی از متنوع ترین برندهای سازنده ابزار در بازار ایران، در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور خواهد داشت و میزبان علاقه مندان به صنعت ابزار و فعالان صنعت ساختمان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رونیکس، رونیکس در این نمایشگاه با هدف احترام به نگاه و درک مخاطب خود، غرفه ای متفاوت و بزرگ را با متراژی بیش از 1000 متر طراحی کرده است.

رونیکس برای طراحی و ساخت غرفه خود در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران به سراغ یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های پیمان کاری طراحی غرفه رفته است؛ غرفه ای که قرار است میزبان نمایش قدرت و کیفیت ابزارآلات رونیکس باشد تا بهترین فضا برای پذیرایی از مخاطبان این شرکت فراهم شود.

غرفه رونیکس با طراحی متفاوت و فضایی جدید، متناسب با نمایشگاه صنعت ساختمان طراحی شده و امروز در حال ساخت است.

این غرفه با دارا بودن دو بخش CIP و VIP فرصتی ایجاد می کند تا کارشناسان و مدیران رونیکس بتوانند با بزرگان بازار ابزار و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان؛ تجلی مشتری مداری

طراحی غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان؛ تجلی مشتری مداری