مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-30فرهنگي

نظر کاپولا درباره موفقیت باربی و اوپنهایمر : در آستانه یک عصر طلایی هستیم


موفقیت دو فیلم باربی ساخته «گرتا گرویگ» و اوپنهایمر به کارگردانی «کریستوفر نولان» هر دو بسیار فراتر از حد انتظار بوده و این رکوردشکنی با تمجید «فرانسیس فورد کاپولا» فیلمساز برجسته آمریکایی همراه شده است.

- نظر کاپولا درباره موفقیت باربی و اوپنهایمر : در آستانه یک عصر طلایی هستیم موفقیت دو فیلم باربی ساخته گرتا گرویگ و اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان هر دو بسیار فراتر از حد انتظار بوده و این رکوردشکنی با تمجید فرانسیس فورد کاپولا فیلمساز برجسته آمریکایی همراه شده است.

فرانسیس فورد کاپولا فیلمساز 84 ساله آمریکایی موفقیت دو فیلم باربی و اوپنهایمر را پیروزی سینما توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، موفقیت دو فیلم باربی ساخته گرتا گرویگ و اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان هر دو بسیار فراتر از حد انتظار بوده و این رکوردشکنی با تمجید فرانسیس فورد کاپولا فیلمساز برجسته آمریکایی همراه شده است.

کارگردان پدرخوانده در صفحه اجتماعی خود در پاسخ به پرسش کاربران درباره این دو فیلم موفق این روزهای سینمای جهان نوشت: من هنوز آنها را ندیده ام، اما این واقعیت که مردم سالن های بزرگ را برای دیدنشان پر می کنند و نه این فیلم ها دنباله ای هستند و نه پیش درآمدی و هیچ عددی به آن ها ضمیمه نمی شود یعنی منحصر به فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر کاپولا درباره موفقیت باربی و اوپنهایمر : در آستانه یک عصر طلایی هستیم

نظر کاپولا درباره موفقیت باربی و اوپنهایمر : در آستانه یک عصر طلایی هستیم