مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 20:152023-07-24اقتصادي

تخریب 24 مورد ساخت وساز غیرمجاز در پردیس


رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: با دستور دادستانی پردیس، 24 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان و در روستای کرشت تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس حسن دالوند رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس امروز در جمع خبرنگاران درخصوص اجرای حکم تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در روستای کرشت، اظهار کرد: روز گذشته با دستور دادستانی پردیس، 24 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان و در روستای کرشت تخریب شد.

وی گفت: براساس این گزارش این حکم در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی، با دستور دادستان به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با حضور نماینده دادستان و تأمین امنیت توسط نیروی انتظامی و یگان امداد شهرستان اجرا شد که منجر به آزادسازی 2/7 هکتار از اراضی کشاورزی در روستای کرشت شد.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس افزود: مردم شهرستان پردیس هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می توانند از طریق تلفن 131 اطلاع دهند تا از سودجویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است، جلوگیری شود.

‏ پایان پیام/67016


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 24 مورد ساخت وساز غیرمجاز در پردیس

تخریب 24 مورد ساخت وساز غیرمجاز در پردیس