مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-13سياسي

ایسنا موتور متحرک علمی و فناوری خبرگزاری های ایران


فرماندار شهرستان گالیکش با بیان اینکه «ایسنا» از تکنولوژی های روز برخوردار است، گفت: این رسانه با بهره مندی از افکارسنجی های درست، گامی مؤثر در حوزه های مختلف برمی دارد.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گالیکش با بیان اینکه ایسنا از تکنولوژی های روز برخوردار است، گفت: این رسانه با بهره مندی از افکارسنجی های درست، گامی مؤثر در حوزه های مختلف برمی دارد.

علی جوان حاذق خواه عصر امروز یک شنبه 21 مردادماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران ایسنا در استان دیدار و اظهار کرد: اگر بخواهیم یک جمله کامل در خصوص ایسنا بگوییم، جمله ای شایسته تر از اینکه ایسنا موتور متحرک علمی و فناوری خبرگزاری های ایران است، نداریم.

وی با بیان اینکه این رسانه با تکیه بر تکنولوژی های روز و بهره مندی از افکارسنجی های درست، گامی مؤثر در حوزه های مختلف برداشته است، ادامه داد: این رسانه در تبیین اندیشه های امام راحل، آرمان های شهدا و انعکاس فرامین مقام معظم رهبری با استفاده از همه ظرفیت ها در صحنه است.

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه این خبرگزاری در ارائه خدمات بی منت دولت به مردم همچنان پای کار است، افزود: پرداختن به این مسائل نه تنها سبب نشده تا این رسانه از رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا موتور متحرک علمی و فناوری خبرگزاری های ایران

ایسنا موتور متحرک علمی و فناوری خبرگزاری های ایران