مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-23سياسي

اعضای فراکسیون مستقلین خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک شدند


سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون، گفت: اعضا خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک در پی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشورها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی محسنی بندپی در تشریح نشست صبح امروز (یکشنبه اول مرداد ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز از سوی اعضای فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در وهله اول نمایندگان هتک حرمت مجدد قرآن کریم در کشور سوئد و به دنبال آن حمایت دانمارک از این قضیه را محکوم کرده و خواستار اخراج سفرای این کشورها از ایران شدند چرا که در همه جای دنیا باید به ادیان احترام گذاشت.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در ادامه جلسه، اقدام روسیه در قبال 3 جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا معتقد بودند اقداماتی که وزارت امور خارجه در این زمینه انجام داده، کافی نبوده است.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت ها و وضعیت معیشتی مردم به ویژه برای تأمین مواد پروتیینی همچون گوشت موضوع بعدی بود که در این خصوص مقرر شد تذکری به وزارت جهاد کشاورزی و وزارت اقتصاد داده شود که حداقل تلاش کنند قیمت هایی که در حال حاضر نیز بالا محسوب می شود، با ثبات باقی بماند چرا که مردم توان نوسانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای فراکسیون مستقلین خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک شدند

اعضای فراکسیون مستقلین خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک شدند