مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-09اجتماعي

الکترونیکی شدن امضا گام نخست هوشمندسازی ثبت شرکت ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهدی اقبال  صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران اظهار کرد: با الکترونیکی شدن تمام پرداخت ها و امضای صاحبان و مدیران شرکت ها، نیازی به مراجعه صاحبان و مدیران شرکت ها به اداره ثبت شرکت های استان یزد برای پرداخت هزینه های آگهی و امضاء و دریافت آگهی نیست.

وی افزود: صاحبان و مدیران شرکت ها ابتدا می بایست با مراجعه به سایت کانون سردفتران و دفتریاران و اطلاع یافتن از دفاتر اسناد رسمی متولی امضای الکترونیکی نسبت به گرفتن امضای الکترونیکی و توکن مربوطه اقدام کنند.

مدیرکل ثبت اسناد استان یزد با بیان اینکه سازمان صمت نیز امکان امضای الکترونیکی فراهم نموده است، تصریح کرد: صاحبان و مدیران شرکت ها و کسانی که به صورت قانونی حق امضای دفاتر شرکت ها را دارند باید امضای الکترونیکی و توکن مربوطه را تهیه کنند.

اقبال گفت: این افراد در صورت نیاز می توانند با مراجعه به پنجره ثبت من در سایت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور نسبت به پرداخت هزینه مربوطه و امضای الکترونیکی آگهی تاسیس یا تغییرات شرکت و موسسه خود را دریافت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد تا بزودی مراحل تعیین نام شرکت ها و موسسات غیرتجاری نیز با استفاده از هوش مصنوعی بصورت الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن امضا گام نخست هوشمندسازی ثبت شرکت ها

الکترونیکی شدن امضا گام نخست هوشمندسازی ثبت شرکت ها