مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-08اقتصادي

ادارات استان مرکزی چهارشنبه ساعت 12 تعطیل می شوند


استانداری مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: فردا هجدهم مردادماه کارمندان دارای بیماری های پرخطر و زمینه ای دور کار شدند و ادارات ساعت .

12 تعطیل می شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، استانداری مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن درخواست از مردم جهت کاهش تردد در فضاهای باز، با توجه به تصمیم کارگروه اضطرار پدیده گرد و غبار، فردا ادارات و بانک های استان مرکزی ساعت 12 ظهر تعطیل می شوند.

در این اطلاعیه آمده است: برای فردا چهارشنبه 18 مردادماه کارمندان و پرسنل دستگاه های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه ای قلبی، تنفسی، ریوی و… هستند و همچنین کلیه مادران باردار به صورت دورکاری اعلام می گردند و این پرسنل با هماهنگی مدیر خود، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند و درخواست می شود اصناف و مدیران بخش خصوصی نیز در این زمینه همکاری لازم را با نیروهای خود داشته باشند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: کلاس های کلیه مؤسسات و آموزشگاه ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه های زبان، اعم از دولتی و غیر دولتی و پایگاه های اوقات فراغت تابستانی، فردا چهارشنبه 18 مردادماه، تعطیل خواهد بود و پیشنهاد می گردد این کلاس ها به صورت مجازی برقرار شود، توصیه می گردد از ورزش در فضاهای باز اجتناب شود و کلیه زمین های ورزشی روباز تعطیل اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان مرکزی چهارشنبه ساعت 12 تعطیل می شوند

ادارات استان مرکزی چهارشنبه ساعت 12 تعطیل می شوند