مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-19سياسي

دیدار قرآن آموزان خانه قرآنی عروه ­­الوثقی با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)


قرآن آموزان خانه قرآنی عروه الوثقی با حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) دیدار و گفتگو کردند.

- دیدار قرآن آموزان خانه قرآنی عروه ­­الوثقی با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) قرآن آموزان خانه قرآنی عروه الوثقی با حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های این مرکز قرآنی، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) دو امانت قرآن و عترت را میان امت باقی گذاشته و پاسداری از این دو گنجینه را از همگان خواستار شدند و فرمودند: پیروان اسلام اگر به این دو امانت تمسک جویند هرگز گمراه نخواهند شد.

بر این اساس اگر ما طالب سعادت هستیم تنها راه آن تمسک به قرآن و اهل بیت است و اگر هر کدام را کنار بگذاریم هرگز رستگار نخواهیم شد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) قرآن را دارای ویژگی های فراوان و کتاب زندگی توصیف کرده و افزود: خداوند هر آنچه برای زندگی انسان سودمند بوده در قرآن بیان نموده است و این کتاب نورانی، وسیله درمان دردهای فردی و اجتماعی بشر است و اگر کسی می خواهد جامعه را بسازد و مردم را در مسیر صحیح قرار دهد راهی جز مراجعه به قرآن ندارد؛ از این رو جدایی از قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار قرآن آموزان خانه قرآنی عروه ­­الوثقی با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

دیدار قرآن آموزان خانه قرآنی عروه ­­الوثقی با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)