مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-04سياسي

«مقاومت اسلامی» نظام سلطه را به انزوا می کشاند


مقاومت در برابر نظام سلطه باید یک دغدغه برای مسلمانان باشد و هرچقدر بتوانیم در برابر نظام سلطه مقتدر و قوی تر باشیم دشمنان ما به ضعف و انزوا کشیده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به آیه 13 سوره حجرات اظهار کرد: جایگاه مردم و افراد در نزد خداوند بر اساس میزان تقوای آنها است.

وی افزود: تا زمانی که خروجی نماز و روزه و انواع واجبات و مستحبات تقوا نباشد انجام این مناسک فایده ای ندارد و تنها زمانی دارای ارزش است که در تقوای افراد اثر مثبت بگذارد.

امام جمعه قزوین با اشاره به بازگشت حجاج از سفر بیت الله الحرام عنوان کرد: حجاج به عنوان کسانی که با خدا عهد و پیمان جدی بسته اند سرمایه معنوی و تقوایی برای جامعه محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه عبادت باید نورانیت بنده را افزایش دهد، تصریح کرد: عدم بی تفاوتی در زمان مواجهه با حق و باطل، داشتن دغدغه برای افراد در جامعه، انس و الفت با قرآن و نماز نشانه هایی برای نورانیت و تقوا در فرد است.

آیت الله عابدینی با اشاره به فرا رسیدن روز حقوق بشر گفت: کرامت انسانی و حقوق بشر را خدا پایه گذاری کرده و در اسلام رعایت حقوق مردم و کرامت انسانی جایگاه ویژه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مقاومت اسلامی» نظام سلطه را به انزوا می کشاند

«مقاومت اسلامی» نظام سلطه را به انزوا می کشاند