مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 18:002023-07-28سياسي

متن کامل لایحه حجاب منتشر شد/ چه مجازات های جدیدی پیشنهاد شده است؟


بدپوششی در مورد زنان عبارت است از پوشیدن لباسی که خلاف عفت عمومی است از قبیل لباس بدن نما یا تنگ یا لباسی که قسمتی از بدن پایین تر از گردن یا بالاتر از مچ پا یا بالاتر از ساعد دست ها دیده شود.

- بدپوششی در مورد زنان عبارت است از پوشیدن لباسی که خلاف عفت عمومی است از قبیل لباس بدن نما یا تنگ یا لباسی که قسمتی از بدن پایین تر از گردن یا بالاتر از مچ پا یا بالاتر از ساعد دست ها دیده شود.

مردان نیز نباید لباس بدن نما یا لباسی که قسمتی از بدن پایین تر از سینه یا بالاتر از ساق پا یا سرشانه فرد دیده شودریال بپوشند.

متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه70 ماده ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.

لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجابفصل اول- کلیاتماده 1- خانواده، به عنوان کانون اصلی رشد و تعالی انسان و آرامش او اصالت دارد و هر رفتاری که به ترویج برهنگی، بی عفتی، بی حجابی، بدپوششی و اعمال خلاف عفت عمومی که منجر به برهم زدن آرامش زن و مرد در خانواده، رواج ازدواج دیرهنگام، گسترش طلاق و آسیب های اجتماعی و زدودن ارزش خانواده می شود، نقض بند های (1) و (7) اصول سوم و دهم قانون اساسی است و مطابق احکام این قانون و سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل لایحه حجاب منتشر شد/ چه مجازات های جدیدی پیشنهاد شده است؟

متن کامل لایحه حجاب منتشر شد/ چه مجازات های جدیدی پیشنهاد شده است؟