مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-04اجتماعي

ثبت نام دانش آموزان بر اساس شیوه نامه جدید و بدون مرزبندی انجام می شود


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهرستانها ومناطق کاملا منطبق بر اساس شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان و با اطلاع رسانی به اولیا انجام می گیرد و هیچ گونه مرزبندی در ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید ولی موسوی گفت: براساس آیین نامه اجرایی مدارس دانش آموزان و والدین می بایست در موعد مقرر ثبت نام هر یک از پایه های تحصیلی با توجه به شرایط ثبت نام مدارس در سال تحصیلی 1403-1402 اقدام به ثبت نام فرزند خود در مدرسه مورد نظر با رعایت محدوده بندی نمایند.

وی گفت: ثبت نام در مدارس شاهد ، نمونه دولتی، تیزهوشان و غیرانتفاعی با توجه به دستورالعمل و شرایطی که وزارت آموزش و پرورش مشخص نموده است نیز انجام می گیرد که اطلاع رسانی به موقع از طریق رسانه ها ی دیداری و شنیداری انجام گرفته است.

 وی با بیان اینکه ثبت نام مدارس هیات امنایی و عادی دولتی در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم بر اساس شیوه نامه ثبت نام این مدارس انجام می شود گفت: مدارس هیات امنایی همانند مدارس عادی نیز از نوع مدارس دولتی محسوب می شوند که بارها اعلام کردیم دریافت هرگونه وجه به غیر از وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب های در زمان ثبت نام غیر قانونی وتخلف محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دانش آموزان بر اساس شیوه نامه جدید و بدون مرزبندی انجام می شود

ثبت نام دانش آموزان بر اساس شیوه نامه جدید و بدون مرزبندی انجام می شود