مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-05پزشكي

150 رابط بهداشتی از اصفهان در موکب های اربعین حسینی مستقر می شوند


مسئول اجرای نشست آموزشی و توجیهی رابطان بهداشت موکب داران اربعین حسینی گفت: با توجه به تجارب سال های گذشته در پیاده روی اربعین، 150 رابط بهداشتی از اصفهان در موکب ها مستقر می شوند.

- کیومرث طالبی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای نظارت های بهداشتی بر فعالیت موکب ها در پیاده روی اربعین اظهار داشت: مقرر شد که برای هر موکب یک مدیر بهداشتی مشخص شود که از تخصص های مختلف از جمله پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و متخصص پیشگیری از بیماری ها انتخاب شده اند.

وی به برگزاری نشست آموزشی و توجیهی با حضور رابطان بهداشت موکب داران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: برنامه پیشنهادی غذایی برای موکب داران و توصیه های غذایی متناسب با گرما برای زوار و همچنین نقش هیئات مذهبی که در حوزه سلامت مؤثر هستند در این جلسه آموزش داده شد.

مسئول اجرایی نشست آموزشی و توجیهی رابطان بهداشت موکب داران اربعین حسینی با اعلام اینکه نکات کلیدی بهداشتی و آموزشی به شکل حضور و مجازی به رابطان بهداشتی ارائه می شود، ادامه داد: طبق برنامه ریزی دانشگاه، تیم های درمانی در قالب یک موکب درمانی کار نظارت بردرمان و تأمین دارو را برعهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 رابط بهداشتی از اصفهان در موکب های اربعین حسینی مستقر می شوند

150 رابط بهداشتی از اصفهان در موکب های اربعین حسینی مستقر می شوند