مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-23سياسي

راه اندازی شغل برای جوانان سرمایه گذاری است


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پلیس به عنوان مدافع امنیت مردم، از عهده این وظیفه مهم بخوبی برآمده و از تلاش خود در این زمینه کوتاهی نکرده است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پلیس به عنوان مدافع امنیت مردم، از عهده این وظیفه مهم بخوبی برآمده و از تلاش خود در این زمینه کوتاهی نکرده است.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در دیدار سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش بیان کرد: دو نعمت همیشه مجهول هستند یکی امنیت و دیگری سلامت که هیچ سرمایه گذاری اقتصادی، مذهبی، فرهنگی و غیره بدون آنان بوجود نخواهد آمد.

وی افزود: کار پلیس از مرز تا شهر است و در امر برقراری امنیت شهروندان حتی در زمان کرونا و دیگر موارد هم از این کار دست برنمی دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ایران اسلامی در سال های اخیر در بحران های سختی قرار گرفت و این شاید امتحانی بود که با آن آزموده شویم و بحمدالله در این امتحان سربلند بیرون آمدیم اما می بایست تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم و مراقب دیگر دسیسه های دشمنان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شغل برای جوانان سرمایه گذاری است

راه اندازی شغل برای جوانان سرمایه گذاری است