مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:452023-07-31اقتصادي

100 هزار تن برنج مازاد در گیلان موجود است


استاندار گیلان با اشاره به آغاز خرید برنج مازاد از کشاورزان استان از سوی فروشگاه های زنجیره ای گفت: حدود 108 هزار تن برنج مازاد داریم که 30 هزار تن در اختیار کشاورزان و بقیه در شالیکوبی ها است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به آغاز خرید برنج مازاد از کشاورزان استان از سوی فروشگاه های زنجیره ای گفت: حدود 108 هزار تن برنج مازاد داریم که 30 هزار تن در اختیار کشاورزان و بقیه در شالیکوبی ها است.

اسدالله عباسی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر دو هفته گذشته وزیر جهاد کشاورزی به گیلان تصمیمات خوبی در ارتباط با خرید برنج مازاد کشاورزان استان گرفته شد که طی هفته جاری اجرایی شده است.

وی با اشاره به خرید توافقی برنج مازاد کشاورزان گیلان از سوی فروشگاه های زنجیره ای خاطرنشان کرد: برنج پرمحصول نیز به صورت تضمینی خریداری می شود استاندار گیلان اضافه کرد: در این استان تنها حدود 5000 تن برنج پرمحصول از نوع شیرودی تولید می شود و نوع تولید برنج در گیلان متفاوت است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه 35 درصد برنج مورد نیاز کشور شامل 710 تا 750 هزار تن در استان تولید می شود، اضافه کرد: حدود یک میلیون تن برنج در مازندران و بقیه در سایر مناطق کشور تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار تن برنج مازاد در گیلان موجود است

100 هزار تن برنج مازاد در گیلان موجود است