مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-05اجتماعي

بی آبی 2 ساله در منطقه «کی بر آفتاب»


منطقه «بر آفتاب» شهرستان چگنی در استان لرستان دو سال است که از طریق تانکر آب رسانی می شود، حالا مسئولان وعده داده اند در صورت رفع معارض، - خرم آباد - منطقه بر آفتاب شهرستان چگنی در استان لرستان دو سال است که از طریق تانکر آب رسانی می شود، حالا مسئولان وعده داده اند در صورت رفع معارض، این منطقه آب رسانی می شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: ساکنان منطقه کی بر آفتاب شهرستان چگنی دو سال است از نبود آب شرب پایدار و بهداشتی رنج می برند و همچنان چشم انتظار توجه مسئولان برای رفع مشکل بی آبی هستند، در حال حاضر این روستا از طریق تانکر آب رسانی می شود.

مشکل دوساله کمبود آب در کی بر آفتاب یکی از اهالی روستای کی بر آفتاب در شهرستان چگنی با اشاره به مشکل کمبود آب در این روستا، اظهار داشت: دو سال است که اهالی روستا با مشکل کمبود آب مواجه هستند.

وی با اشاره به پیگیری ها و درخواست های مستمر از بخشداری، فرمانداری، امور آب و… برای رفع این مشکل، عنوان کرد: علی رغم این درخواست و پیگیری ها، مشکل کمبود آب در روستا تا کنون رفع نشده است.

تانکر یک روز در میان آب به روستا می آورد پیرزن ساکن روستای کی بر آفتاب نیز با انتقاد از مشکل کمبود آب در این روستا و آب رسانی از طریق تانکر به روستا، اظهار داشت: تانکر آبرسانی هم یک روز در میان آب را به روستای ما می آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی آبی 2 ساله در منطقه «کی بر آفتاب»

بی آبی 2 ساله در منطقه «کی بر آفتاب»