مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-30سياسي

بیانیه هیات مشهور یزد: اظهار نظر رسانه های معاند را محکوم می کنیم


​هیات امنای هیات بعثت یزد ، صراحتا اعلام می دارد که هرگونه تعبیر و تفسیری که مسیر عشق ورزی و ولایتمداری به ساحت منور سید و سالار شهیدان را مخدوش نماید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هیئت بعثت یزد که در روزهای گذشته تصاویری از عزاداری هایش به صورت گسترده منتشر شد، بیانیه ای صادر کرد.

بسم رب العزه عما یصفون یریدون لیطفئوا نورالله والله متم نوره ولو کره المشرکون جامع ترین و کامل ترین سلام عالم هستی، بر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران و اصحاب با وفایش در طول تاریخ، معاندین تلاش زیادی نمودند تا شاید بتوانند لطمه ای به سیل خروشان عشق و ایثار برخاسته از عظمت کربلای حسینی وارد نمایند، ولی غافل از اینکه تلألؤ خون حسین(ع) و یارانش، رنگ و بوی ثاراللهی داشته و نزد اهل معرفت سرالله الاعظم می باشد و این تموج عشق و معرفت خاموش شدنی نیست.

از این رو دشمنان اسلام راستین و معاندین سفیانی صفت، دست به انواع سفسطه ها زده تا شاید بتوانند مسیر عشق ورزی به ساحت والای اباعبدالله الحسین(ع) را با انواع برچسبهای سخیف، نزد ارادتمندان منحرف سازند.

بدینوسیله هیأت امنای هیأت بعثت یزد، صراحتا اعلام می دارد که هرگونه تعبیر و تفسیری که مسیر عشق ورزی و ولایتمداری به ساحت منور سید و سالار شهیدان را مخدوش نماید، قاطعانه مردود دانسته و هرگونه اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه هیات مشهور یزد: اظهار نظر رسانه های معاند را محکوم می کنیم

بیانیه هیات مشهور یزد: اظهار نظر رسانه های معاند را محکوم می کنیم