مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-15فرهنگي

دوشنبه های با طعم فیلم میزبان فیلم «میان صخره ها» شد


شهرکرد_رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست دوشنبه های با طعم فیلم در استان با حضور عوامل، فیلم «میان صخره ها» اکران و نقد بررسی شد.

- شهرکرد_رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست دوشنبه های با طعم فیلم در استان با حضور عوامل، فیلم میان صخره ها اکران و نقد بررسی شد.

احسان قائدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: فیلم سینمایی میان صخره ها به کارگردانی هنرمند فیلم ساز چهارمحال و بختیاری به تازگی به اکران عمومی سراسر کشور دست یافته است، این هفته در نشست دوشنبه های با طعم فیلم در استان با حضور عوامل، فیلم اکران و نقد بررسی شد.

وی افزود: فیلم سینمایی میان صخره ها به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی و تهیه کنندگی محمد احمدی ، از چهارشنبه 18 مردادماه، در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز کرد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اثر سینمایی فیلمی است که مخاطب شهری سینما را با قصه های بکر از آدم ها و طبیعت چهارمحال و بختیاری آشنا می کند.

قائدی عنوان کرد: میان صخره ها داستان ابراهیم و ایلما خواهر و برادری چوپانی را به تصویر می کشد که در نبود پدر و مادر خود، گوسفندان را برای چرا به دشت می برند اما یک کنجکاوی کوچک، سرنوشت آن ها را تا دم مرگ پیش می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوشنبه های با طعم فیلم میزبان فیلم «میان صخره ها» شد

دوشنبه های با طعم فیلم میزبان فیلم «میان صخره ها» شد