مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-05سياسي

از شایعه تا واقعیت؛ حادثه مارگزیدگی در کاجستان بیرجند!


معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: بررسی های ما از طریق بخش های مختلف، حاکیست موضوعی که در روزهای گذشته تحت عنوان حادثه مار گزیدگی و فوت یک کودک در بوستان کاجستان مطرح شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، یکی دو هفته است در شهر بیرجند حرف و حدیث هایی مبنی بر وقوع حادثه مار گزیدگی و فوت یک کودک در بوستان کاجستان این شهر به گوش می رسد، با توجه به اینکه این مباحث، بعضا خیلی داغ و  به ظاهر جدّی، مطرح می شود بر آن شدیم تا این موضوع را از طریق مراجع ذیربط، پیگیر شویم.

جواد بهدانی، رییس سازمان سیما و منظر شهرداری بیرجند در این باره گفت: با توجه به اهمیت و حساسیتی که برای سلامت و رفاه حال همشهریان عزیز قائل هستیم، بلافاصله پس از طرح این مسائل با جدیت، موضوع را از طرق مختلف پیگیر شدیم.

وی افزود: در بوستان کاجستان ما نیروی سرایداری داریم که 24 ساعته، تمام مسائل را در سطح این بوستان، رصد می کند، لذا در این خصوص از وی جویا شدیم و همچنین از طریق مدیران مناطق و سرکارگر، شخص پیمانکار و حتی اورژانس و آتش نشانی، موضوع را پیگیری کردیم که تمامی آنها اظهار بی اطلاعی کردند.

رییس سازمان سیما و منظر شهرداری بیرجند تصریح کرد: بازپیرایی شهر بازی بوستان کاجستان بر عهده بخش خصوصی است که از وقوع چنین حادثه ای بی اطلاع بودند و این در حالیست که کوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت؛ حادثه مارگزیدگی در کاجستان بیرجند!

از شایعه تا واقعیت؛ حادثه مارگزیدگی در کاجستان بیرجند!