مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-26اجتماعي

روایت یوم العباس زنجان، روزی که هیچ چیز به جز حسین (ع) مهم نیست


اینجا کمپین و پویش معنایی ندارد، همه و همه بیرق سیاه و پیراهن سیاه را افتخار خود می دانند، اینجا اینترنشال و بی بی سی و پیج های سلبریتی های آن ور آبی بی خاصیت کاربردی ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خیابان فردوسی مملو از جمعیت است، جمعیتی که سیاه پوش رو به سوی یک نقطه در حرکتند، همه و همه در این خیابان شلوغ فقط به سوی حسینیه اعظم زنجان می روند، زن و مرد و پیر و جوان هم ندارد.

جمعیت از ساعت ها قبل از شهرها و روستاهای اطراف آمده اند، تهران، قم، اراک، کرج، قزوین، تبریز، میانه، ارومیه، تکاب، بیجار و .

و همه و همه آمده اند تا اعلام حضور کنند، این را می شود به راحتی از پلاک های خودروهای پارک شده در خیایان ها و کوچه های اطراف فهمید، هر کس به هر طریقی خود را به زنجان رسانده است، برای عرض ارادت  به سید و سالار شهیدان.

حتی آقای عبیات با  موکب باب الحوائج ام البنین اهواز هم خود را به اینجا رسانده تا اسم خود را در دفتر سید و سالار شهیدان ثبت کند، با لهجه عربی و با خرما، چای و قهوه های عربی و آش و شله زرد و انواع دمنوش، سیب گلاب و زردآلو از زائران و عزاداران حسینی پذیرایی می کنند.

جای جای خیابان فردوسی را کسبه قرق کرده اند، البته نه برای کسب و کار بلکه برای برپایی ایستگاه های صلواتی، سال هاست که پا به پای عزاداران حسینی حضور دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یوم العباس زنجان، روزی که هیچ چیز به جز حسین (ع) مهم نیست

روایت یوم العباس زنجان، روزی که هیچ چیز به جز حسین (ع) مهم نیست