مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-10سياسي

گلایه استاندار گلستان از برخی تخریب ها علیه دولت در ماه های منتهی به انتخابات مجلس


استاندار گلستان با بیان اینکه مهم ترین دلیل عقب افتادگی استان، اختلافات و کشکمش های درون استان است، گفت: برخی ها فکر می کنند برای رسیدن به موفقیت باید اول چنگی هم به صورت دولت بیندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گالیکش، علی محمد زنگانه ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که در این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: موفقیت هایی که در استان از جمله شهرستان گالیکش به دست آمده ناشی از تلاش ها و زحمت هایی است که مسئولان اجرایی، نماینده مردم در مجلس و سایر بخش ها کشیده اند.

استاندار گلستان افزود: وقتی نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان از فعالیت های دولت حمایت و پشتیبانی می کنند؛ اگر نخبگان و بزرگان استان به همراه ائمه جمعه و جماعلا با اتحاد و انسجام پشت مسئولان بایستند، حتما توسعه و پیشرفت هم حاصل می شود.

وی خاطرنشان کرد: در 22 ماه گذشته که توفیق خدمتگزاری به مردم استان را داشتم، شاهد بودم که یک شاخص برجسته در استان احصا و در سطح ملی به آن تاکید شده و آن وحدت و انسجام است.

در روزهای گذشته نیز ور جلسه ای که با رییس جمهور داشتم، وی بر حفظ این وحدت و انسجام تاکید ویژه داشت.

استاندار گلستان با بیان اینکه در ماه های ابتدایی شروع به کار تیم مدیریتی استان، اتحاد و انسجام مجموعه ها بیشتر بود، گفت: متاسفانه هرچه به ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه استاندار گلستان از برخی تخریب ها علیه دولت در ماه های منتهی به انتخابات مجلس

گلایه استاندار گلستان از برخی تخریب ها علیه دولت در ماه های منتهی به انتخابات مجلس