مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-25سياسي

سفر آقا آغاز تکمیل هندسه قدرت ایران در خلیج فارس بود +فیلم و عکس


در مردادماه 1390 فرمانده معظم کل قوا در سفر به بندرعباس و آنهم در گرماگرم تابستانی سوزان و به فاصله یک سال از ابلاغ انتقال نیروی دریایی سپاه به بندرعباس، - خبرگزاری فارس - هرمزگان؛ مهدی خسروی: گرمترین روزهای تابستان شرجی مرداد بندرعباس در سال 1390، خانواده بزرگ نیروی دریایی سپاه میهمانی دردانه را میزبان بود.

فرماندهی معظم کل قوا به فاصله یک سال از ابلاغ انتقال ستاد نیروی دریایی سپاه به بندرعباس در سال 1389 و آن طور که دریادار علی فدوی فرمانده وقت نیروی دریایی سپاه روایت می کند از زمانی که نیروی دریایی سپاه با دستور فرماندهی کل قوا به بندرعباس انتقال یافت، پاسداران و خانواده های نیروی دریایی درخواست دیدار با رهبر انقلاب در تهران را داشتند.

آقا اما فرمودند که من خودم می خواهم به دیدار خانواده ها بروم.

  این سفر را می توان سرآغازی بر توجه ویژه تر به ظرفیت های دریایی کشور و توانمندی های نظامی ایران در خلیج فارس و دریای عمان دانست.

توانمندی های منحصربفردی که حالا با گذشت 12 سال از آن انتقال تاریخی ستاد نیروی دریایی سپاه به بندرعباس، شاهد درخشش آنها و ایجاد عمق بازدارندگی و سیادت دریایی برای ایران اسلامی شده به طوری که با وجود ادعاهای گاه و بیگاه آمریکایی ها اما شاهد زوال حضور آنان در خلیج فارس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر آقا آغاز تکمیل هندسه قدرت ایران در خلیج فارس بود +فیلم و عکس

سفر آقا آغاز تکمیل هندسه قدرت ایران در خلیج فارس بود +فیلم و عکس