مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-08سياسي

برنامه ی دانشگاه پیام نور ایلام برای اربعین حسینی/ اجرای آمایش رشته ای در دانشگاه


رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام از برنامه ریزی دانشگاه برای میزبانی از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد و گفت: این دانشگاه یک موکب چندوجهی با فعالیت در حوزه اسکان، - ایسنا/ایلام رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام از برنامه ریزی دانشگاه برای میزبانی از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد و گفت: این دانشگاه یک موکب چندوجهی با فعالیت در حوزه اسکان، تغذیه و فعالیت های فرهنگی خواهد داشت.

دکتر فرزاد اسفندیاری در نشست خبری اظهار کرد: در آنجایی ما می توانیم موفق شویم که رسانه های قوی، بصیر، نقاد و با علم داشته باشیم چرا که خیلی ها در صدد هستند که اخبار و کارهایی که انجام گرفته شود دیده نشود تا یاس و ناامیدی در جامعه رواج پیدا کند.

وی گفت: در زمانی قرار داریم که اهمیت و دیدن و ضرورت رسانه ها یک اصل انکارناپذیر است، مقام معظم رهبری در طول سنوات مختلف بر مسئله جنگ نرم و رسانه ها و در نهایت بر مسئله جهاد تبیین به شکل یک فریضه واجب قطعی لازم الاجرا تأکید کردند.

رییس دانشگاه پیام نور ایلام با بیان اینکه دولت مردمی آیت الله رییسی در طول این دو سال منشأ فعالیت های اثرگذاری بوده است، تصریح کرد: آیا اگر رسانه ها همراه این مسئله و موضوع نباشند می توان جهاد تبیین انجام داد؟ می شود دستاوردها را بیان کرد؟ اسفندیاری تصریح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ی دانشگاه پیام نور ایلام برای اربعین حسینی/ اجرای آمایش رشته ای در دانشگاه

برنامه ی دانشگاه پیام نور ایلام برای اربعین حسینی/ اجرای آمایش رشته ای در دانشگاه