مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-31اقتصادي

چگونه از تمامی بازارهای مالی سود کسب کنیم؟


صندوق در صندوق تمشک با سرمایه گذاری همزمان در سهام، درآمدثابت و طلا در 6 ماهه گذشته موفق شده بازدهی بالاتری از بازارهای مالی کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی بتواند در 6 ماه گذشته بازدهی یا سود بالاتری را در نسبت به سایر بازارها کسب کند، در پایین بازدهی 6 ماهه صندوق تمشک با شاخص کل بورس، سکه طلا و دلار مقایسه کردیم: صندوق تمشک: 40.

05 درصد شاخص کل بورس: 16 درصد سکه طلا: 12 درصد دلار: 12 درصد شاید این سوال هم پیش بیاید که خود افراد هم می توانند سبدی از دارایی های بالا را تشکیل دهند، پس چرا باید صندوق تمشک بخرند؟ در پاسخ باید گفت که تمشک از یک تیم تحلیلی حرفه ای بهره می برد که به صورت مداوم تمامی بازارهای مالی را تحلیل می کند و از بهترین فرصت ها استفاده می کنند در شرایط مختلف بازار ترکیب دارایی های صندوق را تغییر می دهند تا بالاترین بازدهی را کسب کنند.

برای مثال در شرایطی که بازار طلا صعودی است این صندوق سهم طلا را افزایش می دهد و از درآمدثابت کم می کند یا برعکس.

در صورتی که هیچ فردی به تنهایی نمی تواند کار یک تیم تحلیل را انجام دهد و به بازارهای سهام، درآمدثابت، طلا و… احاطه داشته باشد، در صورت تحلیل هم آن فرد امکان این را ندارد که به سرعت دارایی های خود را در بازارهای مختلف خرید و فروش کند و بازدهی را بالا ببرد، بنابراین صندوق تمشک به پشتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از تمامی بازارهای مالی سود کسب کنیم؟

چگونه از تمامی بازارهای مالی سود کسب کنیم؟