مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-28سياسي

مقاومت بر روی ارزش ها از شاخصه های مکتب حسینی است


مکتب عاشورا دانشگاه بزرگ عاشقان و دلدادگان الهی است و مقاومت بر روی ارزش های اسلامی از شاخصه های مکتب حسینی است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پایه اول پیشرفت، کمال و سعادت انسان و جامعه تقوا، عبودیت و بندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تقوا، عشق و ولایت الهی مهمترین دلیل شیرین بودن شهادت برای یاران سیدالشهدا (ع) در حماسه عاشورا است و حقیقت عاشورا تقوا و امربه معروف و نهی ازمنکر است.

وی ادامه داد: لازمه آراسته شدن جامعه اسلامی به تقوا حفظ و تعظیم شعائر اسلامی است و لذا مجالس امام حسین (ع) باید پر رونق، مملو از معرفت و شور و شعور حسینی اقامه شود.

امام جمعه اراک تاکید کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین (ع) و برای زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی و احیای امربه معروف و نهی از منکر تشکیل شد.

وی بیان کرد: راه و مکتب امام حسین (ع) راه عزت، سعادت و سربلندی ملت ایران است و امروز جوانان و نوجوانان باید با سیره و مکتب حسینی به خوبی آشنا شوند.

دری نجف آبادی افزود: مکتب امام حسین (ع) دانشگاه بزرگ عاشقان و دلدادگان الهی است و استقامت و مقاومت بر روی ارزش های اسلامی از شاخصه های مکتب حسینی است و ملت ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت بر روی ارزش ها از شاخصه های مکتب حسینی است

مقاومت بر روی ارزش ها از شاخصه های مکتب حسینی است