مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-25اقتصادي

کمک 112 میلیونی یزدی ها در روز هفتم محرم به آزادی زندانیان


خیرین و نیکوکاران دارالعباده یزد امروز سوم مردادماه همزمان با هفتم محرم در ادامه کمک های نیکوکارانه خود برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد با حضور در دفتر ستاد دیه استان با نیات مختلف 112 میلیون تومان کمک کردند.

- ایسنا/یزد خیرین و نیکوکاران دارالعباده یزد امروز سوم مردادماه همزمان با هفتم محرم در ادامه کمک های نیکوکارانه خود برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد با حضور در دفتر ستاد دیه استان با نیات مختلف 112 میلیون تومان کمک کردند.

ستاد مردمی دیه استان یزد همزمان با هفتم محرم و در راستای برگزاری پویش هر هیات آزادی یک زندانی امروز سه شنبه سوم مردادماه میزبان خیرین و نیکوکارانی بود که هر یک نذری داشته و مبلغی را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند.

کمک 40 میلیون تومانی به نیت شفای بیمار نیکوکار یزدی مبلغ 40 میلیون تومان را با نیت شفای بیماری فرزند خود به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و در این خصوص گفت: با مشاهده تبلیغات ستاد مردمی دیه استان در خصوص پویش هر هیئت آزادی یک زندانی و کمک نیکوکاران و خیرین در قالب نذرها، من نیز تصمیم گرفته تا این مبلغ را به نیت شفای فرزند خود اهدا کنم.

کمک 25 میلیون تومانی بانوی یزدی بانوی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه خود، گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 112 میلیونی یزدی ها در روز هفتم محرم به آزادی زندانیان

کمک 112 میلیونی یزدی ها در روز هفتم محرم به آزادی زندانیان