مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-22اقتصادي

واگذاری 30 هکتار زمین در طرح ملی مسکن گلستان


مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گلستان گفت: در طرح ملی مسکن در حوزه شهری در شهرستان های کلاله، گنبدکاووس، فاضل آباد، بندرترکمن، آق قلا و آزادشهر 30 هکتار زمین تحویل راه و شهرسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، فخرالدین علوی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در راستای تامین مسکن محرومان 100 هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان در حال واگذاری بوده و در روستاهای وحدت اسلامی، ارازگل و خواجه نفس، زمین واگذار شده است.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گلستان افزود: در طرح ملی مسکن در حوزه شهری در شهرستان های کلاله، گنبدکاووس، فاضل آباد، بندرترکمن، آق قلا و آزادشهر 30 هکتار زمین تحویل راه و شهرسازی شده است.

وی بیان کرد: اورژانس استان محل مناسبی نداشت لذا در جنب پزشک قانونی کنونی به شرط تعهد ساخت یک قطعه زمین در اختیار آن ها قرار دادیم.

علوی اضافه کرد: واگذاری سه فقره از املاک علوم پزشکی به اعتبار 20 میلیارد تومان و اهدای زمین برای آب و فاضلاب کلاله از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در گلستان بوده است.

*واگذاری 16500 سند در گلستان مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گلستان اعلام کرد: 16 هزار و 500 فقره اسناد در استان طی دو سال اخیر با همراهی بنیاد مسکن، به میزان چهار هزار هکتار و ارزش ریالی 91 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 30 هکتار زمین در طرح ملی مسکن گلستان

واگذاری 30 هکتار زمین در طرح ملی مسکن گلستان