مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-12سياسي

اشتغال آفرینی و حمایت از کسب وکارهای خرد اولویت کمیته امداد است


مدیرکل کمیته امداد فارس اشتغال آفرینی، کارآفرینی و توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی را در کنار تکریم و حفظ شان و منزلت مددجویان از اولویت های این نهاد دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی موصلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری و نخبگان حاضر در مجلس شورای اسلامی توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد است که این توانمندسازی با ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد ضمن ارتقای عزت کرامت و منزلت خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میسر می شود.

  وی با اشاره به اینکه در استان فارس 174 هزار خانوار حدود 350 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند گفت: از این تعداد 164 هزار خانواده معیشت بگیر هستند 10 هزار خانواده نیز از برخی خدمات استفاده می کنند.

  موصلی با بیان اینکه هدف اصلی ما در جهت تحقق توانمندسازی با محوریت اشتغال و کارآفرینی به ویژه رونق کسب و کارهای خرد است، گفت: توانمندسازی اقتصادی، فکری، فرهنگی و اجتماعی مهمترین رویکرد مجموعه امداد برای ارتقای سطح جامعه هدف است.

  وی با بیان اینکه در کنار مباحث توانمندسازی جامعه هدف، رویکرد دیگر کمیته امداد توسعه سهم و نقش مردم در پیشبرد اهداف و منابع این نهاد است، اظهار داشت: قطعاً با منابع دولتی نمی توان در راستای کاهش فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال آفرینی و حمایت از کسب وکارهای خرد اولویت کمیته امداد است

اشتغال آفرینی و حمایت از کسب وکارهای خرد اولویت کمیته امداد است