مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-07سياسي

برترین های مسابقات آزاد استانی مهارت زندانیان تجلیل شدند


اختتامیه دومین دوره مسابقات آزاد استانی مهارت زندانیان در سالن جلسات دادگستری استان خراسان جنوبی برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل زندان های خراسان جنوبی ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت زندانیان که با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، اعضای شورای قضایی و جمعی از مدیران استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی برگزار شد، با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم (ص) گفت: کار کردن برای کسب مال حلال بر هر مرد و زن مسلمان واجب است و انشاالله خداوند توفیق عمل به این حدیث را به همگان عنایت کند.

علی عبدی افزود: اشتغال زندانیان یکی از سیاست های سازمان زندان ها و قوه قضاییه است که در سند تحول هم به آن اشاره شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته در قالب سه تفاهم نامه با ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جهاد کشاورزی استان توانستیم تعداد قابل توجهی از زندانیان را در حرفه های مختلف آموزش دهیم.

وی با اشاره به این که در بحث آموزش مهارتی مددجویان زندان موفق به کسب 66 درصد پیشرفت از تعهد سازمان زندان ها شدیم، اضافه کرد: آموزش های مهارتی بر اساس نیازسنجی هر شهرستان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقات آزاد استانی مهارت زندانیان تجلیل شدند

برترین های مسابقات آزاد استانی مهارت زندانیان تجلیل شدند