مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-12پزشكي

دست خالی غرب مازندران از امکانات بهداشتی/ کوچ پزشکان متخصص


امکانات بهداشتی و درمانی غرب مازندران نه تنها ضعیف است و پاسخگوی نیازهای مردم منطقه و شمار بالای گردشگران و مسافران نیست بلکه منجر به کوچ پزشکان متخصص نیز می شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: غرب مازندران همواره از نظر متخصصان بهداشت و درمان، از حیث سرانه درمان و امکانات درمانی و بهداشتی بسیار ضعیف بوده و با توجه به آمار افزاینده جمعیت شناور در آن منطقه، امکانات درمانی موجود پاسخگوی نیازهای مردم نیست.

حدود 12 سال قبل با قوت گرفتن ساخت بیمارستان فوق تخصصی و آغاز عملیات اجرایی آن بارقه امیدی در دل مردم این منطقه روشن شد که دست کم وضعیت بهداشت و درمان منطقه به سوی بهبودی می رود اما اکنون پس از 12 سال انتظار، فاز نخست بیمارستان 220 تختخوابی فوق تخصصی تنکابن در یک قدمی بهره برداری قرار دارد.

این در حالیست که صدور موافقت اصولی برای تأسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران هم، موجی از شادی و شعف را در میان اهالی منطقه ایجاد کرد زیرا زیر ساخت اصلی بهبود وضعیت بهداشت و درمان منطقه، به زعم بسیاری از متخصصان و کارشناسان امر در گرو وجود امکانات زیرساختی حوزه درمان مانند دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی است.

مجتبی قبادی متخصص قلب و عروق در تنکابن درباره مزایای افتتاح بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب باز تنکابن اظهار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی غرب مازندران از امکانات بهداشتی/ کوچ پزشکان متخصص

دست خالی غرب مازندران از امکانات بهداشتی/ کوچ پزشکان متخصص