مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:552023-08-08اقتصادي

بهره برداری از طرح های عمرانی هفته دولت در گلوگاه با 155 میلیارد تومان اعتبار


فرماندار گلوگاه با بیان اینکه 42 پروژه با 155 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در گلوگاه افتتاح می شود، گفت: در همین راستا 4 پروژه کلنگ زنی می شود که جمع آوری فاضلاب شهری به عنوان ابر پروژه که تمام آب های فاضلاب خانگی را جمع آوری و وارد مدار کشاورزی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، مهدی داودی در نشست با اصحاب رسانه با هدف بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: امروز گرامیداشت شهید صارمی است و بهانه ای شد برای گرامیداشت روز خبرنگار و روز حرمت و عشق به قلم که باید گرامی داشته شود.

وی افزود: روز بسیار مقدس خبرنگار است که در راستای تبیین اقدامات دولت و نظام تلاش می کنند و باید بدانیم در جنگ فعلی جهان، جنگ مقابل نیست و جنگ رسانه ای است و عرصه درگیری از کف خیابان به جنگ ادراکی، شناختی، روایت ها و تحریف هاست.

فرماندار گلوگاه یادآور شد: نقد و نظارت و تبادل آرا در جامعه در کار خبر از تأکیدات رهبری و مساله مهمی است که باید عاقلانه و منصفانه باشد و اطلاع رسانی صادقانه و شفاف در دستور کار باشد.

وی خاطرنشان کرد: 155 میلیارد تومان اعتبارات هفته دولت در شهرستان گلوگاه است و پروژه ها و طرح های مختلفی در هفته دولت افتتاح می شود و این در حالی ست که اعتبار  امسال شهرستان گلوگاه حدود 37 میلیارد تومان بود و حدود 20 میلیارد تومان تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های عمرانی هفته دولت در گلوگاه با 155 میلیارد تومان اعتبار

بهره برداری از طرح های عمرانی هفته دولت در گلوگاه با 155 میلیارد تومان اعتبار