مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-22سياسي

رواج ازدواج، موجب وحدت و پویایی جامعه می شود


استاد دانشگاه تبریز رواج ازدواج را موجب وحدت و پویایی جامعه عنوان کرد و افزود: بدون تشکیل خانواده نمی توانیم جامعه ای سالم و پویایی داشته باشیم و همچنین تشکیل خانواده موجب می شود که جامعه در برابر هجمه و شبیخون های اجتماعی و فرهنگی مقاومت کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاد دانشگاه تبریز رواج ازدواج را موجب وحدت و پویایی جامعه عنوان کرد و افزود: بدون تشکیل خانواده نمی توانیم جامعه ای سالم و پویایی داشته باشیم و همچنین تشکیل خانواده موجب می شود که جامعه در برابر هجمه و شبیخون های اجتماعی و فرهنگی مقاومت کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عباس زاده در گفت وگو با ایسنا به عوامل ایجاد پیوند و تشکیل خانواده اشاره کرد و افزود: خداوند میل جنسی را عاملی برای کشش و جذابیت میان جوانان قرار داده همانطور که حس کنجکاوی را برای تحمل رنج تحصیل علم و حس مالکیت را برای تحمل رنج کار و تلاش قرار داده است و باید در راستای رفع این امیال از راه های سفارش شده و مناسب بهره برد.

وی افزود: رفع میل جنسی باید در چارچوب خانواده باشد ولی اگر چشم و دل زنان و مردان به خارج از خانواده برای وصلت و تشکیل خانواده معطوف گردد موجب افزایش تجرد، آسیب روانی و عاطفی زنان و مردان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج ازدواج، موجب وحدت و پویایی جامعه می شود

رواج ازدواج، موجب وحدت و پویایی جامعه می شود