مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-14سياسي

احصای اولویت های پژوهشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


بیش از 100 اولویت پژوهشی برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت شناسایی و احصا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان این مطلب، تصریح کرد: بیش از 100 اولویت پژوهشی از معاونت بهداشت، درمان، پرستاری، فرهنگی و دانشجویی، موسسه نیماد و دفتر طب ایرانی دریافت و احصا شده است که بیشترین اولویت ها به بخش بهداشت و درمان مربوط می شوند.

وی با اشاره به اینکه لیست نهایی اولویت ها پس از جمع بندی و بررسی به ستاد ملی جمعیت ارسال شد، گفت: طبق ماده 39 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باید 5 درصد از اعتبارات پژوهشی دستگاه ها به پژوهش های مرتبط با خانواده، فرزندآوری و رشد جمعیت اختصاص یابد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: با تعیین اولویت ها این مسیر از شفافیت لازم برخوردار می شود و تحقیقات این حوزه بر مبنای نیازهای اعلام شده و اولویت های کشور هدایت می شود.

پناهی گام بعدی را ارائه حمایت عنوان کرد و افزود: گام اول تدوین اولویت های راهبردی تحقیقات با محوریت ماده 39 قانون جوانی جمعیت است و پس از آن حمایت از تحقیقات کاربردی محصول و خدمت محور با اولویت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین حمایت از طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای اولویت های پژوهشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

احصای اولویت های پژوهشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت