مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-01سياسي

اقداماتی برای کسب و کارهای فرهنگی، هنری


مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر از تأسیس نخستین مرکز خدمات مشاوره و کارآفرینی کسب و کارهای فرهنگی و هنری، در صندوق اعتباری هنر خبر داد و تأکید کرد: - تلاش صندوق اعتباری هنر خدمت گسترده، عادلانه و فراگیر به هنرمندان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی با تشریح جزییات تأسیس و در ادامه راه اندازی نخستین مرکز خدمات مشاوره و کارآفرینی با نام مسیر اقتصاد هنر(ماه)، اظهار داشت: در راستای توانمند سازی هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در حوزه اقتصاد خلاق و رشد کسب و کار هنری، این مرکز مشاوره راه اندازی می شود.

ارائه خدمات متنوع به هنرمندان و فعالان فرهنگی رییس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه سخنان خود همچنین از ارائه خدمات متنوع به زودی به هنرمندان و فعالان فرهنگی خبر داد و افزود: مشاوره در حوزه کسب و کارهای فرهنگی هنری، شتابدهی کسب وکارها و استارت آپ ها، تورهای انتقال تجربه و.

بخشی از خدمات قابل ارائه مرکزمشاوره ماه خواهد بود.

ایجاد خدمات در بسترهای مجازی اصحاب فرهنگ و هنر پوراحمدی در ادامه به نحوه ارائه خدمات مشاوره ای حضوری، برخط و بسته های غیر متصل اشاره کرد و گفت: ایجاد بسترهای مجازی خدمات مرکز مشاوره از اولویت های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقداماتی برای کسب و کارهای فرهنگی، هنری

اقداماتی برای کسب و کارهای فرهنگی، هنری