مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-23سياسي

بنیاد 15 خرداد رکورد مدرسه سازی را شکست


مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد گفت: بنیاد 15 خرداد در زمان سرپرستی مرحوم صانعی رکورد مدرسه سازی را در ایران شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر اشراقی، به مناسبت درگذشت آیت الله حسن صانعی نخستین رییس این بنیاد با حکم امام خمینی (ره) گفت: بنیاد 15 خرداد در زمان مرحوم صانعی با ساخت 2 هزار و 28 مدرسه با مجموعه 7 هزار و 758 کلاس درس در 409 نقطه از مناطق کم برخوردار کشور رکورد مدرسه سازی در ایران را شکسته است.

وی ادامه داد: تمامی مراحل ساخت این دو هزار و 28 مدرسه از صفر تا صد توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت گرفته است.

اشراقی افزود: بنیاد 15 خرداد همچنین در زمان سرپرستی مرحوم صانعی بیش از 1000 خانه بهداشت را در مناطق کم برخوردار سراسر کشور به بهره برداری رسانده است.

مدیر امور فرهنگی و حوزه ریاست بنیاد 15 خرداد ادامه داد: عمده فعالیت های بنیاد در زمان مسئولیت مرحوم صانعی بر حوزه های عمران اجتماعی، فرهنگی و محرومیت زدایی متمرکز بود و اقدامات مفید و ماندگاری در این زمینه به سرانجام رسید.

اشراقی در تشریح اقدامات عمران اجتماعی بنیاد 15 خرداد اظهار داشت: علاوه بر ساخت بیش از 2 هزار مدرسه و 1000 خانه بهداشت، طراحی و ساخت کامل سد بزرگ 15 خرداد در شهرستان دلیجان برای آبرسانی به مردم قم از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمان مسئولیت مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد 15 خرداد رکورد مدرسه سازی را شکست

بنیاد 15 خرداد رکورد مدرسه سازی را شکست