مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-30سياسي

حدادعادل: مردم ایران پاسخ محکمی به تحریم کنندگان محرم دادند


اپوزیسیون خارج از کشور از ابتدا تا به امروز در ارزیابی جایگاه خود در بین مردم ایران دچار توهم بوده است و مردم ایران پاسخ محکمی به تحریم کنندگان محرم دادند.

- غلامعلی حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به تحریم محرم توسط ضد انقلاب عنوان کرد: مردم ایران هیچ گاه اعتنایی به اپوزیسیون خارج از کشور نداشته اند، در همین ایام محرم از مدت ها قبل هشتگ تحریم محرم و سیاه نپوشیدن مردم را منتشر میکردند، اما آیا مردم اعتنا کردند؟ مسلماً خیر، و محرم از سال های گذشته پرشور تر برگزار شده و برگزار می شود.

وی افزود: فقط همین جمعیت بانوان که در چند روز پیش در 8000 نقطه در کشور در مراسم شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع)  شرکت کردند را مشاهده کنید که چطور و با چه روحیه ای در این مراسمات معنوی حضور پیدا کردند و به یاد حضرت علی اصغر عزاداری کردند.

رییس شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: اپوزیسیون خارج از کشور از ابتدا تا به امروز در ارزیابی جایگاه خود در بین مردم ایران دچار توهم بوده است و باید گفت؛ مردم ایران پاسخ محکمی به تحریم کنندگان محرم دادند.

حداد عادل با اشاره پیوندهای نهضت امام خمینی (ره) با مکتب عاشورا و محرم، گفت: در سال 42 امام از شب هفتم محرم مخالفت علنی با رژیم شاه را کلید زده بود، در آن سال همه هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: مردم ایران پاسخ محکمی به تحریم کنندگان محرم دادند

حدادعادل: مردم ایران پاسخ محکمی به تحریم کنندگان محرم دادند