مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-11ورزشي

برگزاری اردوی تیم ملی گلبال نابینایان بانوان در کردستان


اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان بانوان کشور به میزبانی سنندج برگزار می شود و دو نماینده از این استان در این اردو حضور دارند.

- سنندج - سرپرست ورزش و جوانان کردستان گفت: اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان بخش بانوان کشور به میزبانی سنندج برگزار می شود و دو نماینده از این استان در این اردو حضور دارند.

آمنه غلام ویسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور برگزاری مرحله چهاردهم اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان بانوان را به استان کردستان واگذار کرد.

وی افزود: چهاردهمین مرحله تمرینات آمادگی ملی پوشان تیم گلبال نابینایان و کم بانوان ایران به مدت 10 روز طی روزهای 23 مرداد لغایت یکم شهریور ماه به میزبانی استان کردستان و در سالن خانه گلبال نابینایان و کم بینایان شهر سنندج برگزار می شود.

سرپرست ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: در چهاردهمین اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان بانوان 9 ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور دارند و تمرینات آمادگی خود را زیر نظر طیبه ملکی سرمربی تیم ملی برگزار خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی تیم ملی گلبال نابینایان بانوان در کردستان

برگزاری اردوی تیم ملی گلبال نابینایان بانوان در کردستان