مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-25پزشكي

باید از ظرفیت جهاددانشگاهی برای درمان ناباروری استفاده کنیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یکی از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم در سیستان و بلوچستان ناباروری زوجین است که باید از ظرفیت جهاددانشگاهی برای درمان ناباروری استفاده کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یکی از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم در سیستان و بلوچستان ناباروری زوجین است که باید از ظرفیت جهاددانشگاهی برای درمان ناباروری استفاده کنیم.

دکتر غزنوی در گفت وگو با ایسنا- افزود: خوشبختانه اخیراً جهاددانشگاهی در استان به مقوله درمان ناباروری ورود کرده و ما نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه گفت: مردم استان برای درمان این بیماری به استانهای دیگر مراجعه می کنند اما اکنون با ورود جهاددانشگاهی به این عرصه می توان کمک زیادی در کاهش هزینه ها داشته باشیم.

وی همچنین به ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در استان توسط جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: در این رابطه نشستی با مسئولین مرتبط با این موضوع از سوی جهاددانشگاهی داشتیم که دانشگاه علوم پزشکی نیز همکاری خود را با جهاد دانشگاهی استان برای راه اندازی این مرکز اعلام کرد.

غزنوی بیان کرد: امروز مردم از بحث های پزشکی و سلامت محور استقبال می کنند و لذا باید در حوزه درمان، پیش درمانی و پیشگیری از سرطان، سبک زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت جهاددانشگاهی برای درمان ناباروری استفاده کنیم

باید از ظرفیت جهاددانشگاهی برای درمان ناباروری استفاده کنیم