مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-08پزشكي

آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری با سازمان پدافند غیرعامل در ارتقای سلامت مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در نشست مشترک با رییس سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به تکلیف وزارت بهداشت برای اجرای برنامه های حوزه پدافند غیر عامل، - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه پیشبرد اهداف حوزه سلامت مستلزم مشارکت بین بخشی است، از آمادگی این وزارتخانه با همه ظرفیت های موجود برای همکاری با سازمان پدافند غیرعامل به منظور تأمین و ارتقای سلامت مردم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در نشست مشترک با رییس سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به تکلیف وزارت بهداشت برای اجرای برنامه های حوزه پدافند غیر عامل، افزود: سلامت، حوزه گسترده ای است که هر یک از سازمان ها و دستگاه های اجرایی در ارتقای آن نقش دارند و پیشبرد اهداف این حوزه با مشارکت و همکاری جمعی امکان پذیر است.

وی از فعالیت 67 دانشگاه علوم پزشکی، 150 هزار تخت بیمارستانی، 22 هزار عضو هیات علمی و 850 مرکز تحقیقاتی به عنوان بخشی از ظرفیت های وزارت بهداشت یاد و بر اهمیت استفاده از ظرفیت های یاد شده در مسیر پدافند غیرعامل تاکید کرد.

وزیر بهداشت، تشکیل ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت با هدف برنامه ریزی و انجام تخصصی امور در این حوزه را لازم برشمرد و تأکید کرد: مصوبات این ستاد، برای معاونت ها و زیرمجموعه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری با سازمان پدافند غیرعامل در ارتقای سلامت مردم

آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری با سازمان پدافند غیرعامل در ارتقای سلامت مردم