مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-15بين الملل

فروپاشی قریب الوقوع سیستم بهداشت رژیم صهیونیستی


مدیران بیمارستان های رژیم صهیونیستی در نامه ای به وزارت بهداشت این رژیم درباره فروپاشی قریب الوقوع سیستم بهداشت به دلیل کسری شدید بودجه و کاهش ارزش واحد پول این رژیم هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از فلسطین الیوم، مدیران بیمارستان های وابسته به کابینه رژیم صهیونیستی با هشدار درباره تبعات کسری بودجه این بیمارستان ها تاکید کردند که آسیب واقعی در انتظار سیستم بهداشت این رژیم برای ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

 کانال کان 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که که مدیران بیمارستان ها در نامه مستقیمی به موشه آریل، وزیر بهداشت و   موشه بر سیمان توف ، مدیر کل وزارت بهداشت اسراییل نسبت به تبعات این بحران هشدار دادند.

در این نامه، مدیران بیمارستان های رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که سیستم بهداشت عمومی این رژیم در آستانه سقوط  است که منجر به آسیب واقعی به توانایی ارائه درمان فوری و مستمر در بیمارستان ها می شود.

آنها گفته اند: وزارت بهداشت از ما خواسته است که فعالیت بیمارستان ها را کاهش دهیم تا در صورت ورشکستگی، شرکت های بیمارستانی تحت نظارت قرار می گیرند.

آنها تاکید کردند که  کاهش فعالیت بیمارستان ها به منظور جبران کسری بودجه منجر به اخراج کارکنان، تمدید لیست طولانی انتظار بیماران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی قریب الوقوع سیستم بهداشت رژیم صهیونیستی

فروپاشی قریب الوقوع سیستم بهداشت رژیم صهیونیستی