مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-06حوادث

فروش لاستیک های کهنه به جای نو! / بازی 2 کلاهبردار با جان مردم


دادستان شهرستان کردکوی از دستگیری عاملان فروش لاستیک های کهنه به جای نو خبر داد.

- فروش لاستیک های کهنه به جای نو! / بازی 2 کلاهبردار با جان مردم ایسنا/گلستان دادستان شهرستان کردکوی از دستگیری عاملان فروش لاستیک های کهنه به جای نو خبر داد.

علیرضا مزیدی عصر امروز یک شنبه 15 مردادماه 1402 در جمع خبرنگاران به جزییات دستگیری عاملان فروش لاستیک های کهنه به جای نو خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارش های مردمی در خصوص معامله لاستیک کهنه در شهرستان کردکوی، در حداقل ترین زمان ممکن تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی ها 2 نفر سودجو که اقدام به کلاهبرداری از این طریق می کردند، شناسایی شدند، ادامه داد: این متهمان در یک کارگاه غیرمجاز در سطح شهرستان، روکش عاجدار را روی لاستیک های فرسوده و صاف می چسباندند.

دادستان شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه این افراد لاستیک های مذکور را در بازار و یکی از آپاراتی های شهر به ماشین های سنگین، کامیون داران و رانندگان اتوبوس می فروختند، افزود: با اقدام به موقع این 2 نفر کلاهبردار که از این طریق، با جان مردم بازی می کردند، دستگیر شدند.

وی از پلمب شدن کارگاه تولیدی و مغازه آپاراتی محل فعالیت این کلاهبرداران خبر داد و خاطرنشان کرد: همه رانندگان، به خصوص رانندگان خودروهای سنگین حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش لاستیک های کهنه به جای نو! / بازی 2 کلاهبردار با جان مردم

فروش لاستیک های کهنه به جای نو! / بازی 2 کلاهبردار با جان مردم