مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-26اقتصادي

بازگشایی محور اجرای خط انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه انتقال آب دریای عمان به استان شتاب می گیرد، گفت: دو پیمانکار در حال بازگشایی محور اجرای خط انتقال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  بیرجند، محمدجواد قناعت با تشریح دیدار کاری خود با مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن ایران اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته و قول مساعد شرکت تأمین آب صنایع و معادن ایران(ایمواسکو)، عملیات اجرایی پروژه انتقال آب دریای عمان به استان شتاب می گیرد.

وی با بیان اینکه کمبود آب، تأمین آب و خشکسالی های متمادی طی سال های اخیر از مهمترین دغدغه ها و مسایل استان است، اظهار داشت: در راستای پاسخ به این دغدغه و تأمین آب برای استان های شرقی کشور(سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی) طرحی در دولت در دست اجراست.

قناعت اظهار کرد: موضوع انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان که مصوبه مجلس را دارد با اهتمام دولت به استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی تعمیم داده شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شرکت تأمین آب صنایع و معادن ایران(ایمواسکو)مجری طرح انتقال آب دریای عمان به استان های شرقی است، تصریح کرد: دیدار با مدیرعامل ایمواسکو با هدف بررسی راهکارهای شتاب بخشیدن به روند اجرای پروژه انتقال آب صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محور اجرای خط انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی

بازگشایی محور اجرای خط انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی