مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-26اقتصادي

«بایدن ها» چه بر سر آمریکا آورده اند؟


شبکه خبری اسکای نیوز چند روز پیش گزارش داد یکی از مدیران شرکت انرژی اوکراینی «بوریسما» اسنادی را در اختیار دارد که ثابت می کند در زمانی که «جو بایدن» معاون رییس جمهور آمریکا بود، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: یکی از مدیران شرکت اوکراینی در ماه ژوئن سال 2020 به یک مخبر بسیار معتمد و موثق اف بی آی، پلیس فدرال ایالات متحده، گفته است که جو بایدن مبلغ  پنج میلیون دلار از شرکت گاز طبیعی بوریسما هولدینگ گرفته است.

این گزارش همچنین حاکی است پسر هانتر بایدن، پسر جو هم که در آن زمان عضو هیئت مدیره این شرکت اوکراینی بود، پنج میلیون دلار دیگر دریافت کرده است.

این سند که در زمره مدارک فوق محرمانه اف بی آی است، دربرگیرنده مکالمه کامل بازپرس پلیس با یکی از مدیران شرکت گازی اوکراینی است که در سال 2020 انجام شده است.

 منبع اصلی افشای این سند اف بی آی، بخش دیجیتال شبکه خبری فاکس نیوز است.

این سندها نشان می دهند که شرکت اوکراینی این مبلغ رشوه را برای تسهیل ورود به بازارهای آمریکا و همکاری با شرکت های آمریکایی، به معاون پیشین و رییس جمهوری کنونی ایالات متحده داده است.

دلیل دیگر پرداخت این رشوه این بود که بوریسما قصد داشت با استفاده از نفوذ جو بایدن به عنوان معاون رییس جمهور آمریکا در خلال سال های 2015 تا 2016 یک دادستان اوکراینی را که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بایدن ها» چه بر سر آمریکا آورده اند؟

«بایدن ها» چه بر سر آمریکا آورده اند؟