مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:562023-08-19سياسي

مرعوب عملیات روانی دشمن نمی شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، سردار محسن کریمی صبح امروز با حضور در جمع صمیمی فرماندهان و ارکان حوزه ها و پایگاه های مقاومت، ایستادگی و مقاومت را اولین درس واقعه عاشورا دانست و افزود: جبهه جایی نیست که انسان پشت به دشمن کند، بلکه باید بایستد و با دشمن مقابله کند.

وی توجه به نماز و قرائت قرآن را از جمله آموزه های کربلا دانست و افزود: امام حسین(ع) در اوج درگیری نماز را به جماعت اقامه کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تنها راه برون رفت از انحراف، مأنوس شدن با قرآن و خواندن این معجزه الهی و تفکر بر روی مفاهیم والای آن است.

کریمی فضای مجازی امروز را بلای جان جامعه دانست و تصریح کرد: متاسفانه با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری پیرامون فضای مجازی، می بینیم دروغ، افترا، تهمت و اخبار کذب به راحتی منتشر می شود و تمامی این موارد انسان را مدیون دیگران می کند و باید درس رعایت حق الناس را مورد توجه قرار داده و منتشر کننده اخبار کذب نباشیم.

وی با بیان برنامه های مختلف دشمن برای ضربه به نظام خاطرنشان کرد: پیروزی خون بر شمشیر درس بزرگ عاشوراست و ما نباید مرعوب عملیات روانی دشمن شویم و با بصیرت خود در برابر جنگ شناختی همه جانبه دشمن حقایق و واقعیت ها را بشناسیم و نگذاریم دشمن باورها و نقاط قوت ما را با تبلیغات و جنگ رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرعوب عملیات روانی دشمن نمی شویم

مرعوب عملیات روانی دشمن نمی شویم