مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-05بين الملل

شبح گروهی ناشناس در کمین عناصر گروه الجولانی در ادلب سوریه


یک رسانه عرب زبان از حضور یک گروه شبه نظامی ناشناس در مناطق تحت کنترل گروه «هیئت تحریر الشام» در سوریه و ایجاد کمین هایی توسط عناصر آن علیه سرکرده های امنیتی این گروه پرده برداشته است.

- یک رسانه عرب زبان از حضور یک گروه شبه نظامی ناشناس در مناطق تحت کنترل گروه هیئت تحریر الشام در سوریه و ایجاد کمین هایی توسط عناصر آن علیه سرکرده های امنیتی این گروه پرده برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین در این باره اعلام کرد از حدود دو ماه قبل یک گروه مخفی موسوم به درع الثوره (سپر انقلاب) که وابستگی آن مشخص نیست در مناطق تحت کنترل هیئت تحریر الشام به سرکردگی ابو محمد الجولانی اعلام وجود کرده و سرکرده های امنیتی این گروه را هدف قرار داده است.

طبق این گزارش، گروه درع الثوره با انجام کمینی در بزرگراه باب الهوی در شمال ادلب عملیات خود را با انجام اولین حرکت میدانی علیه یکی از سرکرده های امنیتی هیئت تحریر الشام آغاز کرد.

عناصر این گروه ابتدا سرکرده مذکور را بازداشت کرده و پس از اعتراف گیری مستقیماً هدف گلوله قرار گرفت.

المیادین اعلام کرد که گروه درع الثوره پس از آن عملیات هایی را برای شناسایی و یافتن عناصر امنیتی هیئت تحریر الشام انجام داد و به همین منظور ایست بازرسی هایی را در جاده ها مستقر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبح گروهی ناشناس در کمین عناصر گروه الجولانی در ادلب سوریه

شبح گروهی ناشناس در کمین عناصر گروه الجولانی در ادلب سوریه