مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-21سياسي

به بهانه روز بزرگداشت افتخار جهان اسلام


در کوچه پس کوچه های محله قدیمی سبزه میدان اصفهان در مجاورت مسجد جامع اصفهان؛ زیارتگاهی است شهره عام و خاص که شیفتگان اهل بیت (ع) را مشتاقانه به سمت خود می کشاند؛ - خبرگزاری فارس، اصفهان، امروز بزرگداشتِ عالمی عارف است که شیعه وامدار اوست، در بیان شخصیت والای او همین بس که رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف ایشان فرمودند: مجلسی آدم باعظمتی است؛ مجلسی را دستِ کم نباید گرفت، خیلی آدم باعظمتی است.

در کوچه پس کوچه های محله قدیمی سبزه میدان اصفهان در مجاورت مسجد جامع اصفهان؛ زیارتگاهی است شهره عام و خاص که شیفتگان اهل بیت (ع) را مشتاقانه به سمت خود می کشاند؛ آرامگاه علامه مجلسی.

سیری در زندگی و آثار علامه مجلسی بسیاری او را به بحار الانوارش می شناسند عالمی دانشمند که حدود 407 سال پیش در اصفهان متولد شد .

مدیر اجرایی مقبره علامه مجلسی می گوید: علامه مجلسی در کودکی نزد پدر دانشمندش محمدتقی مجلسی به تحصیل پرداخت که که آیت الله بهجت(ره) درباره پدر ایشان فرمودند هنوز که هنوز است روح محمد تقی مجلسی بر مردم اصفهان ولایت دارد و این نشان دهنده مقام عرفانی و علمی پدر علامه مجلسی است.

به گفته حجت الاسلام عبداالرسول اسماعیلی علامه مجلسی پس از پدر در دوران جـوانـی از محضـر  عالمـانی همچـون ملاعبدالله شوشتری، شیخ عبدالله بـن جابر آملی، شیخ علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه روز بزرگداشت افتخار جهان اسلام

به بهانه روز بزرگداشت افتخار جهان اسلام