مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-11سياسي

بررسی طرح «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» در مجمع تشخیص مصلحت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع تشخیص مصلحت نظام نوزدهم مرداد به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه، - بررسی طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی در مجمع تشخیص مصلحت بررسی طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که موادی از آن از سوی مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده است، پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی مجمع، در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع تشخیص مصلحت نظام نوزدهم مرداد به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه، دبیر و سایر اعضای مجمع تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه آیت الله آملی لاریجانی، با تسلیت درگذشت آیت الله حسن صانعی و طلب غفران و علو درجات برای این عضو فقید مجمع، روز خبرنگار را گرامی داشت.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابلاغ آیین نامه جدید مجمع توسط مقام معظم رهبری گفت: جلسات مجمع، از امروز طبق آیین نامه جدید اداره می شود و بنا بر این آیین نامه برای تشخیص مصلحت در موضوعات اختلافی شورای نگهبان و مجلس، به دو سوم رای کل اعضای مجمع نیاز است.

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه در نظام قانونگذاری نباید بن بستی وجود داشته باشد، به مفاد دیگری از این آیین نامه پرداخت و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» در مجمع تشخیص مصلحت

بررسی طرح «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» در مجمع تشخیص مصلحت