مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-14سياسي

با شهادت هرنفر صدها خون خواه برمی خیزد


در طول تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز دیده ایم هر زمان یک نفر شهید می شود صدها نفر به خون خواهی آن شهید بر می خیزند و به فرموده امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی که فرمود بُکشید ما را که مردم ما بیدارتر می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی محکوم کردن عملیات تروریستی شب گذشته حرم مطهر شاهچراغ(ع) اجتماع روحانیت و ائمه جماعات شهر شیراز با حضور آیت الله دژکام در حرم مطهر احمد ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

  آیت الله دژکام در این اجتماع گفت: دست های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و فراشی رژیم غاصب صهیونیستی از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و صحنه شیراز را کربلایی دیگر کرد.

  امام جمعه شیراز افزود: امروز روحانیت و ائمه جماعات محترم شهر شیراز در اجتماعی برای محکوم کردن این حرکت تکفیری آمده اند تا عرض تسلیت به محضر حضرت احمد ابن موسی الکاظم (ع) کنند و این حرکت را انجام دادند تا معلوم باشد که هر چه دشمن دستش را بیشتر به خون پاک مردم عزیز، انقلابی و مقاوم ایران آلوده می کند از آن طرف مقاومت، صبر و ایستادگی این امت روزافزون می شود.

  وی افزود: شعارهای عزیزان ائمه جماعات و روحانیت شهر را شنیدید و تا رفع همه فتنه ها در عالم امت پیامبر گرامی اسلام این سربازان، ملبسین به لباس سربازی امام ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شهادت هرنفر صدها خون خواه برمی خیزد

با شهادت هرنفر صدها خون خواه برمی خیزد