مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-15سياسي

دفتر امور روستایی هرمزگان سوم کشوری شد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: طبق نتایج ارزیابی وزارت کشور که به تازگی اعلام شده است، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه سوم کشور در سال 1401 را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری هرمزگان امروز اظهار کرد: یکی از مهمترین ارزیابی های عملکرد، در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام می شود که هر سال در قالبی کاملا تخصصی، امور موظفی و کارهای خلاقانه دفاتر را در استانداری های سراسر کشور بررسی می کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام رسمی نتایج این ارزیابی که توسط رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ابلاغ شده است، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه سوم را کسب کرده است.

زندیه وکیلی با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در پیشبرد امور دهیاری ها یکی از شاخص های مهم در رتبه بندی دفاتر است، خاطر نشان کرد: دفتر امور روستایی استانداری هرمزگان از دفاتری است که همواره با ارائه طرح های نوآورانه و برگزاری دوره های آموزشی نیازسنجی شده در پیش برد امور دهیاری ها فعال است.

وی اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز با برنامه ریزی منسجم تر در ارتقای خدمات رسانی به حوزه روستایی، اهداف تعیین شده محقق و جایگاه هرمزگان در جدول ارزیابی ها بهتر شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر امور روستایی هرمزگان سوم کشوری شد

دفتر امور روستایی هرمزگان سوم کشوری شد